onsdag den 12. juli 2017

Endelig kæmpevalmuer!

Jeg købte nogle valmuefrø for nogle år tilbage. Såede dem med lille succes, jeg syntes ikke rigtig de så ud af så meget. Siden kom de dekorative frøstande ind i en vase at stå.  Så kom kaos-faktoren, i dette tilfælde min mand, og tog over. Han var så træt af at se på de frøstande at hsn en dag smed dem ud! Lige ud af vinduet.    

Og se nu!











































Og så kommer de lige på et tidspunkt hvor vores have ellers er lidt bar blomstermæssigt.
Ih jeg er så glad, jeg skal vist have min mand på arbejde igen til vinteren.

3 kommentarer:

  1. Super med lidt indblanding! Nu har du dem nok for evigt, for de sår sig ganske meget.

    Hilsner fra Ulla

    SvarSlet
    Svar
    1. ih ja det håber jeg meget. De blomstrer stadig!

      Slet
  2. Det var da heldigt, så fik du valmuer, det er ikke så tosset.

    SvarSlet