tirsdag den 31. januar 2017

Blog-tavshed


En vinterkrukke pynter lidt herhjemme på fortrappen. Den kom først i stand efter jul, men det er skønt at vi nu ikke bare skal se på bar jord.
Jeg har lagt perleløg, som forhåbentligt titter stille frem de næste par måneder. Det glæder jeg mig til.











































Der har været lidt stille fra min side på blogfronten. Det skyldes bl.a. utrolig travlhed på jobfronten og så en vandskade i vores hus. Det gjorde at vi har været tvunget til at fraflytte huset, mens der blev gravet, boret, skruet og hvad ved jeg, for at udbedre det. Så der har været flere måneder hvor det hele er gået med praktik, og så endelig at komme på plads igen. Hvilket også tager tid.

Så ikke mindst haven er blevet forsømt. Det hele er groet til, i især køkkenhaven mens vi har set lidt modløse til. Vi er helt glade for at vinteren lagde en dæmper på det hele.

Hverken æbler, hindbær, eller køkkenhavens frugter er blevet udnyttet mere end et par hapsere hist og her, når vi kom forbi huset. Rigtig ærgerligt.
Men nu tilbage igen! Nu går vi så ligeså stille og får blod på tanden til en ny sæson. :)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar