torsdag den 30. marts 2017

Flere siddepladser i haven


Så er her ankommet en ny bænk. Vores have møbler er ved at være ældre og slidte. Oprindeligt købt brugte og nu er de ved at være lidt ledløse.
Jeg fandt denne i teak fra FDB,  de har lavet en rigtig fin serie synes jeg.










































Det er blevet en rigtig hyggelig lille kaffekrog. Lige i læ på terrassen. I dag var her ingen sol, men vi har allerede testet den en dejlig eftermiddag mens solen varmede i ansigtet.  Jeg kunne godt finde på at anskaffe mig en ekstra, til andre siddepladser.








































Krukkerne er alle blevet plantet til nu. Jeg er faktisk løbet lidt tør for krukker til de sidste par planter.




2 kommentarer:

  1. Hej Ulla
    Sikken en fin bænk, jeg har lige anskaffet mig en, min er sammenklappelig, det er smart, så kan man tage den ind om vinteren. Mon din også er det? Jeg har kigget på dine tidligere indlæg, sikken et flot stativ du har lavet, det kunne jeg også bruge. Jeg må lokke lidt med manden, jeg har ikke de evner.
    Vh Lisbeth

    SvarSlet
  2. mojn Ulla
    det er virkelig en flot bænk du har fået anskaffet...

    SvarSlet